উচ্চতম ন্যায়ালয়ত প্ৰাক্তন চিজে আই কে জি বালাকৃষ্ণৰ নেতৃত্বত এখন আয়োগ গঠনক প্ৰত্যাহ্বান জনাই এখন আবেদন দাখিল কৰা হৈছে। যিসকলে ঐতিহাসিকভাৱে উচ্চতম ন্যায়ালয়ৰ অন্তৰ্ভুক্ত বুলি দাবী কৰে। কিন্তু খৃষ্টান বা ইছলাম ধৰ্ম গ্ৰহণ কৰা লোকসকলক অনুসূচিত জাতিৰ মৰ্যাদা দিয়াটো পৰীক্ষা কৰিব। ১৯৫০ চনৰ পৰা সময়ে সময়ে সংশোধিত হোৱা অনুসূচিত জাতিৰ সংবিধানত কোৱা হৈছে যে হিন্দু, শিখ বা বৌদ্ধ ধৰ্মৰ বাহিৰে আন কোনো ধৰ্ম পালন কৰা ব্যক্তিক অনুসূচিত জাতিৰ সদস্য বুলি গণ্য কৰিব নোৱাৰি। অধিবক্তা প্ৰতাপ বাবুৰাও পণ্ডিতৰ দ্বাৰা দাখিল কৰা আবেদনত দাবী কৰা হৈছিল যে তেওঁ মহা সম্প্ৰদায়ৰ অনুসূচিত জাতি মূলৰ এজন খৃষ্টীয়ান আছিল। আবেদনকাৰীয়ে দাখিল কৰিছিল যে কেন্দ্ৰীয় চৰকাৰে বিগত বছৰবোৰত একাধিক আয়োগ গঠন কৰিছে আৰু নতুন আয়োগ নিযুক্তিৰ ফলত শীৰ্ষ আদালত বিষয়টোৰ শুনানী আৰু পলম হ’ব। সামাজিক ন্যায় আৰু স-শক্তিকৰণ মন্ত্ৰণালয়ে জাৰী কৰা গেজেট অধিসূচনা অনুসৰি বালাকৃষ্ণৰ উপৰিও তিনিজনীয়া পেনেলত অৱসৰপ্ৰাপ্ত আই এচৰ বিষয়া ৰবীন্দ্ৰ কুমাৰ জৈন আৰু ইউ জি চিৰ সদস্য অধ্যাপক সুষমা যাদৱ অন্তৰ্ভুক্ত আছে। পেনেলে নতুন ব্যক্তিসকলক অনুসূচিত জাতিৰ বুলি দাবী কৰে। কিন্তু সংবিধানৰ অনুচ্ছেদ-৩৪১ ৰ অধীনত সময়ে সময়ে জাৰী কৰা ৰাষ্ট্ৰপতিৰ আদেশত উল্লেখ কৰা ধৰ্মৰ বাহিৰে আন ধৰ্মলৈ ৰূপান্তৰিত হৈছে। কেন্দ্ৰই আগতে শীৰ্ষ ন্যায়ালক কৈছিল যে ১৯৫০ চনৰ সংবিধান অনুসৰি খৃষ্টান ধৰ্ম আৰু ইছলামক বাদ দিয়াৰ কাৰণ হৈছে যে এই দুয়োটা ধৰ্মৰ এটাটো অস্পৃশ্যতাৰ “অত্যাচাৰী ব্যৱস্থা” প্ৰচলিত নহয়। চৰকাৰে কৈছিল যে তেওঁলোকে ন্যায়াধীশ ৰংনাথ মিশ্ৰা আয়োগৰ প্ৰতিবেদন দাখিল কৰা নাই। যিয়ে দলিত খৃষ্টান আৰু দলিত মুছলমানসকলক অনুসূচিত জাতিৰ তালিকাত অন্তৰ্ভুক্ত কৰাৰ পৰামৰ্শ দিছিল।